Friday, October 29, 2010

JURNAL REFLEKSI : MINGGU 14

Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Sejahtera kepada semua..

Di hari terakhir kuliah kami..saya rasa saya bakal rindu akan setiap kenangan dan pembentangan di kelas ini. Bagi saya, kesemua rakan-rakan kelas saya telah membentangkan topik-topik mereka sehabis baik yang mungkin. Setiap kumpulan mempunyai keunikan dan membuatkan rakan-rakan lain tertarik. Walaupun ada yang bukan dari aliran muzik, namun mereka semua memberikan kerjasama yang baik serta saling bermuafakat. Saya seronok mengikuti kelas en. amran ini. Saya tidak pernah tinggal atau tidak menghadiri kuliah beliau. Saya berasa seronok dengan ragam ahli kelas saya ini.HUHUHU....

Bagi saya, kandungan atau cara pembelajaran untuk subjek ini bagus..namun, jurnal refleksi itu saya rasa susah sedikit. ini adalah kerana, line internet di kolej kediaman saya tidak mudah untuk mendapatkannya. Ada kalanya di tengah malam baru saya dapat. Itu agak sukar. Tambahan pula aktiviti dan tugasan subjek lain juga menambahkan sedikit bebanan. Namun, secara peribadi. Pembelajaran seperti ini bagus sebenarnya. Menambahkan pengetahuan IT buat diri saya dan sewajarnya diteruskan.

Terima kasih buat en. amran dan rakan-rakan kerana membuatkan kelas ini seronok dan saya berharap agar kita saling keep in touch melalui blog ini. Sekian dari saya.....

8 comments:

SMP 2252 NURUL HANA on October 30, 2010 at 6:31 AM said...

diharap apa yang diperolehi sepanjang kuliah minggu 1 - 14 dapat dimanfaatkan sama ada dalam peperiksaan mahupun di masa akan datang. selamat maju jaya

~cikshue~ on October 30, 2010 at 7:46 AM said...

semoga anda terus mempelajari muzik di masa hadapan...~

SMP2252 WONG SOON EN on October 30, 2010 at 8:23 AM said...

kita memang akan merindui kelas ini..... kelas ini merupakan antara kelas yang paling saya 'enjoy' sepanjang saya menjalankan pengajian di UPSI ini......

syitahbuang on October 30, 2010 at 5:56 PM said...

hidup hanis.... chayok2!!!!!!

CHRISTINE on October 31, 2010 at 12:17 AM said...

saya pun akan rindu akan kenangan manis bersama En. Amran dalam kelas... dan juga rakan-rakan yang disayangi...selamat berjaya dalam ujian yang akan datang.. cik hanis tidak membincangkan tentang tarian singa ke??

Zulhilmi on October 31, 2010 at 12:24 AM said...

good luck =)

~cikshue~ on October 31, 2010 at 8:02 AM said...

good luck in final hanis..=)

SMP2252 Holoahshin on October 31, 2010 at 9:04 AM said...

aku juga akan rindu kat kuliah ini..~~

Post a Comment

 

Blog Pelajar Kumpulan A

Blog Pelajar Kumpulan B

Blog Pelajar Kumpulan C

SMP2252 HANIS Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template